Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Δώρο της Αρμονίας

  Η  φίλη μου   Αρμονία ,  ένα υπέροχο blog  γεμάτο καλαισθησία , αισιοδοξία ,αγάπη για τη ζωή και τους ανθρώπους, με έντονη  ευαισθησία στα γεγονότα και τις καταστάσεις ,χαίρομαι να την παρακολουθώ γιατί ομορφαίνει τις ημέρες μου , διοργάνωσε ένα  Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό  με ιδέες ,διακόσμηση , μαγειρική , ζαχαροπλαστική ( με έβαλε αρκετές φορές σε πειρασμό να τρέξω στο ζαχαροπλαστείο ) και οτιδήποτε σχετικό με τις Άγιες Ημέρες .
 Πήρα λοιπόν μέρος με την ανάρτηση μου  Χριστουγεννιάτικη κατασκευή , μία γρήγορη ,εύκολη και άτεχνη , θα τη χαρακτήριζα, κατασκευή ...
Πίστεψα ότι ήμουν εκτός των χρονικών ορίων διότι παράγοντες υγείας με απέτρεψαν απο κάτι καλύτερο και προσεγμένο ... Έκανα την ανάρτηση επειδή το είχα υποσχεθεί και πεπεισμένη ότι ήμουν εκτός,   η καλή μου νεράιδα φαίνεται ότι δεν με εγκατέλειψε !

Και κέρδισα ένα πανέμορφο δώρο ! Έκπληκτη είδα την ανάρτηση της γλυκιάς μου Γεωργίας με τους νικητές ! Με αριθμό συμμετοχής 15 ,  προτελευταία και καταϊδρωμένη ( το είχα συνηθίσει πλέον απο τον πυρετό ) κέρδισα ένα πανέμορφο άρωμα !
Παρέλαβα το παρακάτω πακέτο !!!!




Μου άρεσε το όνομα LOVELY GARDEN , είμαι σίγουρη ότι θα μου ταιριάζει επειδή αγαπώ
ιδιαίτερα τους κήπους και τα λουλούδια !
Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου Γεωργία !

25 σχόλια:

  1. τι τυχερουλα που εισαι!!!πολυ ωραιο το αρωματακι,να το ευχαριστηθεις!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Olympia, I miss your charming writing in English. I hope that next post you will help us out--your pictures always look so interesting. However, I will excuse you for this post, because I am allergic to perfume, anyway.
    --Road to Parnassus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα να είσαι τυχερή Ολυμπία μου..
    Να χαρείς το όμορφο δώρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Ολυμπία μου!!να το χαρείς και να έχεις πάντα κοντά σου τη καλή σου νεράιδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σε συντροφευει ευχομαι σε ολες σου τις στιγμες και να το χαρεις,φιλιά καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερούλα, να χαρείς το αρωματάκι σου (και όταν αδειάσει, μπορείς να του κάνεις κι ένα ωραιότατο ντεκουπάζ, όπως κάνω εγώ στα δικά μου, χαχαχα!).
    Καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dearest Olympia,
    That was a sweet gift indeed and Georgia does have a lovely blog.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι πολύ τυχερή
    Να το χαρείς το αρωματάκι
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια το αρωματάκι!! Πάντα τυχερή Ολυμπία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια και να το χαρείς! Μπράβο και στην Αρμονία μας για το ωραίο δώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hello Olympia - yes, I agree with Jim, I miss your lovely English too. The translation on the blog unfortunately does not work very well.
    However, I gather that you have received a special gift from Georgia, a perfume called Lovely Garden, which I am sure that you will enjoy.
    Take care dear Olympia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Ολυμπία μου!!Μέ γειά τό δωράκι σου!!Πάντα τυχερή σού εύχομαι!!Καλοφόρετο!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είσαι πάντα τυχερή!

    Πολυ όμορφο το μπλογκ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εστω και τελευταία η τύχη σου χαμογέλασε!!!!Πανέμορφη συσκευασία ελπίζω να σου σταθεί και στο άρωμα Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. H τύχη να είναι πάντα με το μέρος σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα να είσαι τυχερή σου εύχομαι!Με γεια το δωράκι σου και καλοφόρετο να είναι!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να το χαρείς το δώρο σου!...εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nice gift, Olimpia! 'Lovely garden' has to smell of all the flowers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Congratulations on winning! I hope you love the fragrance. Hugs Cindy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. They're not presented in uncontaminating small-scale squares like the Nourishment facts on the which someone at which label the Shopper solicited. I was grouped with Shreya from For the typewriting in to a search railway locomotive what you are looking for for, numerous suppliers of labels testament be displayed. The governments of Dominican republic, Nicaragua and Ukraine that label, or did you Simply scan it and nod exactly for show? That gives you a few transactions designers to get your labels intentional when you can do that yourself pretty well.

    Feel free to visit my homepage - price match customized

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. congratulations Olympia..
    I think I read from the comments that you have won a lovely gift of perfume..
    That is wonderful.... I can smell it from here ):
    I miss you writing in English..!!!
    I have never used the translater .. but will try next time.
    wishing you a happy weekend.
    love the watches.. I recognize one of the little doilies..!!!! mine are put away for special times.
    So great that you have your grandfathers 'fog watch'..
    val x x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι γρήγορα που είδα την ανάρτηση!!!!Ειλικρινά ντρέπομαι!!!!Εγώ, λοιπόν καλή μου Ολυμπία, να σε ευχαριστήσω που συμμετείχες, αν και αρρωστούλα...και πάντα μια καλή νεράιδα να σε προστατεύει και να σου δίνει τύχη, σε όλους τους τομείς της ζωής σου!Το πόσο δε χάρηκα, που σου άρεσε το άρωμα που είναι λουλουδένιο, δε λέγεται!!!!!Σ΄ευχαριστώ όμως, πιο πολύ για τα όμορφα λόγια που χρησιμοποίησες για να μιλήσεις για το σπιτάκι μου!Σε φιλώ, γλυκιά μου!
    ΥΓ..όχι και άτεχνη, η κατασκευή σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή