Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Open Antique Market-part 3


The walk be continue ......
Two  hours I was walking  again and again .....
If I could  I would stay all day , until 20: 00....
But my family were waiting for Sunday lunch .....



                 Look at these ...... Old and rusty ........


                    The White Tower in a tin box.........I loved this ......I asked the price ....20 euro.....expensive...












                         This ......I didn't asked the price .....


                              Do you remember these ?

                        And my  hidden desire ...  300 euro ... Ι found at older time one similar 800 ......


                        My treasures ........



















            It is not the end ....... If you have patience I'll post what I bought .......A little bit .......
                                                                 Have a wonderful day
                                                                           and
                                             Thank you so much all of them for your kind comments .....
                                                      

9 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια! Ειδικα τα μεταλλικα κουτια. Αλλα ειναι παντα λιγο ακριβα!

    Οταν γινοταν η λαικη στη Ροτοντα θυμαμαι ειχε και παγκους με παλια αντικειμενα και ηταν ομορφα.

    Καλημερα κυρια Ολυμπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Always such fun to browse such markets and I saw many familiar items. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Here from Christa's blog. I envy you this excursion -- beautiful! I, too, love old things.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα Ολυμπία μου!Τά δέ μεταλλικά κουτάκια,αδυναμία μου!Εάν είμουν εκεί σίγουρα θά τά αγόραζα!!Μήν φάς τρίτο πιάτο,σέ παρακαλώ!!Μήν είμαι η αιτία γιά παραπανίσια κιλά!!Καλό μεσημέρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσαν και μένα πολύ τα μεταλλικά κουτάκια αλλά και τα παλιά βιβλία...έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτά. Πολύ όμορφη η βολτίτσα που μας έκανες Ολυμπία μου! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Oh ja, solche Märkte mag ich auch gerne, in alten Sachen herumstöbern und längst vergessene Dinge mal wieder sehen, einfach toll...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Can't wait to see what you purchased! what collections these vendors have, love the variety.

    warm hugs,

    Cotton Peony

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Olympia, what a remarkable flea market. So many things and all so beautiful.. Happy Wednesday..Judy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα μπορούσα κι εγώ να μείνω ώρες εκεί να θαυμάζω και να ψάχνω αυτό το κάτι που θα μου έκανε κλικ..φυσικά μπορεί να μην μπορούσα να το αγοράσω αν ήταν ακριβό, αλλά δεν έχει σημασία...θα το φωτογράφιζα!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή