Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Awards !!!


Η φίλη μας Παρασκευή  που με το υπέροχο blog της http://confusedmindblog.blogspot.gr/
μας ταξιδεύει σε πανέμορφα μέρη της Ελλάδας και γνωρίζουμε μέρη που εγώ δεν έχω πάει , με τίμησε με τα παρακάτω βραβεία ,για τα οποία την ευχαριστώ πολύ ! 


Πρώτο βραβείο ένα γλυκύτατο σκυλάκι !



Σύμφωνα με τους κανόνες πρέπει:
1. Το βραβείο να χαριστεί σε 5 αγαπημένα blogs
Το χαρίζω λοιπόν στα :
1. Εύη
       2.   Δήμητρα  
          3.  Σπυριδούλα
       4.   Χριστίνα
  5.   Σοφία

Αυτός που το παίρνει θα απαντά σε 4 ερωτήσεις .
Ποιά είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκυλιών;
Μπόξερ  

Σε ποιό ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία;
Σκυλιά και άλογα

Έχεις κατοικίδιο και αν ναι , τι ζωάκια ;
Οχι  τώρα , όμως φιλοξενώ κάπου -κάπου το σκυλί του γιού μου που ήταν  αυτό 

και έγινε σε 18 μήνες αυτό .....

Εσύ πως περνάς τα απογεύματα με τους καλύτερους σου φίλους ;
Με καφεδάκι ,όμορφη κουβεντούλα , σκέψεις και προβληματισμούς

Δεύτερο βραβείο 
για το οποίο την ευχαριστώ επίσης , με τιμά ιδιαίτερα .

                                                         
                                                          Χαρίζω και εγώ με τη σειρά μου          
                                                                       
                                                                                    1.Εύη

    2.   Δήμητρα  
          3.   Σπυριδούλα
       4.   Χριστίνα
  5.   Σοφία
         6.   Marie-Ann
       7 .  .Rosemary
       8.    Deborah
   9.    Christa
10.   Betty

13 σχόλια:

  1. Dearest Olympia,

    Congrats on your two awards!
    Love the boxer, they are playful and friendly. My husband Pieter used to have one.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. The translator did't work for me today but I can guess that you
    received two awards and congratulations! Your dog is adorable.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dear Olympia,
    Thank you very much for thinking of me. I do appreciate your kindness.
    Is this your dog? Congratulations on the awards.
    Have a nice week-end, Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα κυρια Ολυμπια! Συγχαρητηρια για τα βραβεια σας! Ευχαριστω παρα πολυ που με επιλεξατε! :) ειμαι πολυ χαρουμενη!

    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημέρα Ολυμπία!Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία!Εύχομαι ένα καλό καί ξεκούραστο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια, να τα χαίρεσαι και ευχαριστώ πολύ, πολύ που μου τα χαρίζεις και σε εμένα!!! Καλό Σαββατοκύριακο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Translator not working. But I think you have received two awards.
    Well done you
    You have a lovely blog and are a lovely blogging friend

    Have a great weekend. Fiona x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τα βραβεία...τα μπόξερ μου αρέσουν κι εμένα..αν έπαιρνα σκύλο θα δυσκολευόμουν να αποφασίσω ανάμεσα σε μπόξερ και λαμπραντόρ...
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dear Olympia - sadly your translation is not working today, but I see you have two more awards - congratulations.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hello Olympia! You now have quite a collection of awards. The OSCAR will be next!

    Hugs on a very sunny morning!

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Εγω μην δω σκύλο κάθομαι και το χαζεύω! Τα αγαπώ πολύ πολύ πολύ!
    Καλό Σαββατόβραδο και μια υπέροχη Κυρακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή