Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Χάθηκα εδώ !!!

Ήταν να μη κολλήσω το μικρόβιο   της γρίπης,κόλλησα και του ντεκουπάζ  και καθότι έγκλειστη ,πήρα μπογιές ,πινέλα τις παλιές τσαγιέρες της γλυκιάς μου θείας και να τα αποτελέσματα !!!

Εδώ το χερούλι έλειπε .....
                                                      τα καπάκια τους .....
                                          και η δεύτερη  τσαγιέρα .....
                                             και ένα παλιό κασπώ σουλουπώθηκε .....
                                 ένα μπουκαλάκι με τις πολλές ατέλειες του .....
Όλα μαζί ......

Και επειδή κάπου διάβασα σε σχόλιο μιας φίλης ,ειλικρινά δεν θυμάμαι σε ποιό μπλοκ ότι στο ντεκουπάζ ΔΕΝ επιτρέπονται οι ζάρες ,είναι σαν ασιδέρωτο κέντημα  στρωμένο   ,σέβομαι απόλυτα την γνώμη ,αλλά δεν τα κατάφερα και τόσο καλά ,το αναγνωρίζω .....έκανα αρκετά  λάθη ....
Όμως βλέπετε το κέντημα κόντεψα να το κάψω στο σιδέρωμα ....ζάρα καμμία  εξ αντιθέτου με τα δημιουργήματα μου ,που βαρέθηκα να  μετράω τις ζάρες ....
                                             Ίσως την άλλη φορά  καλύτερα !!!!

19 σχόλια:

  1. Πάντως εγώ Ολυμπία το βρίσκω καταπληκτικό που μεταμόρφωσες και έδωσες ζωή στα αντικείμενα αυτά !!!!!!!
    Τώρα αν δεν είναι και πολύ τέλεια, έ δεν βαριέσαι κι εγώ κάπου στα ίδια είμαι και κάθε φορά προσπαθώ να βελτιώνομαι !!!
    Σημασία έχει η διάθεση και η προσπάθεια, κανείς δεν γεννήθηκε μαθημένος !!!!
    Καλή συνέχεια γλυκιά μου και καλό Σαββατοκύριακο !!!! Σε φιλώ !!!!

    Το δε κέντημα που έχεις στρωμένο τέλειοοοοο !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι περαστικά και να είσαι ηδη καλλίτερα Ολυμπία μου! Καλά έκανες και 'εντυσες' τις παλιές τσαγιέρες κι ας έχουν και λίγες ζάρες, έχουν κι αυτές την χάρη τους. Μιά τέτοια ωραία τσαγιέρα της γιαγιάς μου είχα πριν από χρόνια και δεν μπορώ να θυμηθώ τί την έκανα...δεν την βρίσκω πουθενά!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η γρίπη αρκετά δημιουργική! Τα μικρολαθάκια που αναφέρεις λίγη σημασία έχουν! Η προσπάθεια σε οδηγεί στο άριστο!
    Πολλά είναι αυτά που μετά κόπων και ...βασάνων καταφέραμε!
    Η τσαγιέρα μου άρεσε.
    Και εις ανώτερα!
    Καλό Σ/Κυριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι πανεμορφα ολα!!! η προσπαθεια μετραει και ολες μας κανουμε λαθη στις κατασκευες μας!!!!!περαστικα σου με πολυ αγαπη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ονειρεμεναααααααααααα..............μ αρεσε η ιδεα,,,,,,,,,,,τσαγιερο ντεκουπαζατο κ του παειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω για ζάρες..εγώ βλέπω πως είναι πανέμορφα και μπράβο σου!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα Ολυμπία μου !!!!
    Να μη πας στο γιατρό ..σου πάει η γρίπης της ντεκουπάζ ...
    πολύ όμορφα είναι όλες η δημιουργιες ..και αν κάνουμε κάνα λαθάκι (που δεν βλέπω )
    χειροποίητα είναι ..... καλή συνεχεία !!!! φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dear Olympia,
    I love your tea pots and vases.. you are so clever.
    I am just at the end of a week of cold and flu.. headaches and so on.

    Hope that you are all well. We here in Portugal are watching the news every day about Greece.
    sending big hugs.
    val xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Ολυμπία μου!!!Περαστικά καί σιδερένια σου εύχομαι!!!
    Πανέμορφες οι ντεκουπαρισμένες σου δημιουργίες!!Εχω εντυπωσιαστεί!!!
    Υπέροχη η δουλειά σου!!Μπράβο σου!!Συνέχισε!!Τό έχης!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολυμπία μου, όλες με ζάρες ξεκινήσαμε! τα πήγες περίφημα!
    Περαστικά σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που είσαι βρε Ολυμπία μου;
    Σε επιθυμήσαμε!!!!!!
    Πολύ ωραία τα δημιουργήματα σου για αρχή!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!
    Να συναντηθούμε αυτή την εβδομάδα;
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έψαξα κι εγώ να βρω τα ζαρωμένα ντεκουπάζ χι χι χι, τα ξεχνώ, γιατί κόλλησα στο υπέροχο κέντημα, ξανά ψάχνω για τις ζαρες και τις βλέπω χαριτωμένες, αν ήσουν από μια πλευρά Ολυμπία θα με άκουγες..... ΟΟΟΟ, ΑΑΑΑΑ.... τι ομορφιά είναι αυτή, σαν μια καλοφτιαγμένη κυρία με λίγες ζαρες που κι αυτές την ομορφαίνουν. Μου αρέσουν!!!

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ κ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dear Olympia,

    Many times, when we are out of our routine because, as in your case, you had caught a cold, we happen to have more minutes in the day to take care of ourselves, and get well, and in that period, to keep ourselves busy, we get creative, as you did, and made these teapots so pretty, nostalgic and sweet! What effective therapy it was!

    Hope you are feeling better!

    Καλό Μήνα!

    xx
    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω ότι η γρίπη ήταν λίαν δημιουργική, Ολυμπία!!! Τι όμορφα έντυσες τα παλιά αντικείμενα και τους έδωσες μια δέυτερη ευκαιρία !! Περαστικά σου εύχομαι και να'χεις έναν όμορφο δημιουργικό μήνα!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλα εσυ εχεις προχωρησει πολυ !Ειναι πανεμορφα!
    Δεν ξερω αν ειναι λογω ηλικιας μου αλλα, εγω δεν βλεπω ζαρες!!!
    Καλη συνεχεια να εχεις!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dearest Olympia,
    Guess for your first trials you did very well! Lovely endresult; with or without wrinkles...
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσύ με το ..πυρετό κάνεις ντεκουπάζ κι ο άνδρας μου με τη γρίπη το έριξε στις πίτες!Πανέμορφες οι τσαγιέρες και εν τη ευκαιρία μου θύμισες ότι πρέπει να αγοράσω μία..πραγματική για χρήση!Έχω βαρεθεί να κάνω τσάι σε..μπρίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή