Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Τι θα έκανες αν .......



Στην όμορφη  πόλη μας , ο σκηνοθέτης Κώστας Καρύδας γύρισε το βίντεο με τίτλο "Ξύπνα". Μοιάζει με ιστορία πίσω από την οποία κρύβεται το πιο βαθύ νόημα... Το βίντεο βραβεύτηκε στο φεστιβάλ Mofilm στο Λονδίνο. Δείτε το και θα καταλάβετε το γιατί!.



Βλέποντας το βίντεο υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα προσπαθήσω να  κάνω περισσότερο όσα αναφέρει και εύχομαι να είχα περισσότερη οικονομική δυνατότητα να ταξιδεύω !
                                                                     Καλή σας ημέρα !

13 σχόλια:

  1. Υπέροχο....... γιαυτό όσο μπορούμε πρέπει να τα κάνουμε όλα περισσότερο, και ξέρεις κάτι μπορούμε και ας μην έχουμε μεγάλη οικονομική επιφάνεια!!!! Ευχαριστούμε που μας το έδειξες το βιντεάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello Olympia
    I hope you are well. I think it would be nice if everyone in the world would do things better.. a nicer place to live.. I wish I could travel more now too...Greece is on my wish list.. Have a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Ολυμπία μου!Μέ συγκίνησε πολύ τό βίντεο πού είδα!
    Σού εύχομαι νά μπορέσεις νά κάνης τά ταξίδια πού ονειρεύεσαι!
    Τήν ίδια επιθυμία έχω καί εγώ!!Χαα χααα!
    Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα Ολυμπία ......Το βίντεο .. είναι πολύ κάλο και δυνατό...
    μας ξυπνάει όντος ,,,άλλα για πόσο καιρό ...πρεπει να το δούμε πολλές φόρες ...
    να μη το ξεχνάμε.....δεν έχει ...άστο για αύριο !!!!! καλή εβδομάδα και σου ευχομαι
    πολλα ταξίδια....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολυμπία μου όλα περισσότερο πρέπει να τα χαιρόμαστε στη ζωή μας και μακάρι να το κάνουμε τώρα όχι αύριο !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποτέ δεν είναι αργά να ξυπνήσουμε!
    Πολλά φιλιά Ολυμπία μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά, πρέπει να ζούμε την κάθε μέρα περισσότερο!!!!!! Με πιο πολλή αγάπη, με πιο πολύ κέφι, με πιο πολλή αισιοδοξία και ελπίδα !! Για να είμαστε καλύτερα, για να γινόμαστε καλύτεροι !!!!
    Να'σαι καλά, Ολυμπία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολυμπίτσα με εντυπωσίασε το μίνι βιντεάκι !!! και τα λόγια της Πέπης με αντιπροσωπεύουν απόλυτα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ!! αν αυτό το ξεραμε Ολυμπία μου πόσα περισσοτερα θα καναμε..!! πολύ όμορφο το μήνυμα..που δίνει.το βιντεο φιλη μου...να είσαι καλα και την ιδια ευχή θα εκανα και εγώ για τα ταξιδια.... καλό μηνα να έχεις .φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή