Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ένα βραβείο ,δύο φίλες



 Πριν από αρκετές μέρες η γλυκύτατη     Γιαγιά Κασσιανή  μου χάρισε ένα βραβείο , ένα αρκουδάκι που αναβοσβήνει !!! Δεν κατάφερα να κάνω ανάρτηση λόγω υποχρεώσεων  και μετά από λίγες μέρες μου το χάρισε η γεμάτη αρμονία    Γεωργία !   Όταν το είδα να αναβοσβήνει  η μοναδική σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ότι ήταν ξεχωριστό και  αναζητούσε αγάπη και προσοχή !


                                     
                                     Σας ευχαριστώ πολύ φίλες μου ,θα το φυλάω με  πολύ  αγάπη !
                     

Τώρα πρέπει να κάνω ότι έκαναν οι φίλες μου  και να πω 4 πράγματα...
ορίστε τα λέω ....

Γιατί δημιούργησα το Blog μου;
Μία περιπέτεια υγείας δύο μηνών , με καθήλωσε στο κρεβάτι  ( το χειρότερο μου, αλλά έπρεπε )
και έτσι, εκτός από το διάβασμα ασχολήθηκα ώρες πολλές με το διαδίκτυο .

 Ποια blog επισκέπτομαι συνήθως;
Όσα περισσότερα μπορώ και δεν χορταίνω να διαβάζω και να βλέπω τις ιδέες τους .
Ποια είναι τ' αγαπημένα μου θέματα; 
Οι κατασκευές , οι πρωτότυπες ιδέες , τα ταξίδια , η κηπουρική , η παράδοση και φυσικά 
τα παλιά αντικείμενα !
Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog;
Αισιοδοξία και χαμόγελο ,παλιά αντικείμενα  είναι οι λέξεις που δεν λείπουν !
 Με τη σειρά μου και με πολλή αγάπη τα χαρίζω στις φίλες :

Στην Παρασκευή    http://confusedmindblog.blogspot.gr/
Στο Δελφινάκι        http://delfinaki-sunset.blogspot.gr/
Στη Δήμητρα           http://decdimisaussi.blogspot.gr/
Στην Ιωάννα            http://melivrasna.blogspot.gr/
Στην Αριστέα            http://princess-airis.blogspot.gr/

17 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!
    Καλή Κυριακή..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι το διπλό πανέμορφο βραβείο -αρκουδάκι , να είσαι καλά , να μας γεμίζεις αρμονία και ελπίδα που διαθέτεις.
    Σε φιλώ και εύχομαι καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου. Σου εύχομαι και σε επόμενα .Φιλάκια. Περιμένω να ρθεις να πλέξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου ,το έχω πάρει και εγώ και δεν το έχω βάλει ακόμη,αλλά θα το βάλω σύντομα είναι πολύ όμορφο,να είσαι καλά Ολυμπία μου ,καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και όλη η εβδομάδα σου να είναι όμορφη και εύκολη καλή μου φίλη, εύχομαι πολλά πολλά βραβεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ολυμπία μου!Καλή εβδομάδα!!Συγχαρητήρια για το βραβείο!!Νά τά χιλιάσης εύχομαι!!Σέ ευχαριστώ πού μέ επέλεξες!Μεγάλη μου τιμή!!Καλή συνέχεια!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή! Είναι όμορφο να σε ξεχωρίζουν!
    Το έχω όμως ήδη παραλάβει και απαντήσει στις ερωτησούλες! ♥
    Εύχομαι να σε αγαπούν πάντα χαρά μου!
    Φιλάκια πολλά! :)
    ❀~✿~❁~❀~✿~❁~❀~✿~❁~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή εβδμάδα.. Το είχε προσφέρει και η γιαγιά Κασσιανή στο δελφινάκι μου πριν μέρες , όμως όπως ειπα και εκεί , το δελφινάκι έπαψε πια να δέχεται βραβεία , ντρέπεται, δεν κάνει κάτι ξεχωριστό κ διαφορετικό από τα άλλα μπλογκς.. Ευχαριστώ πολύ για την σκε΄ψη να το προσφέρεις και στο μπλογκ μου..Ειναι τόσο γλυκούλι αυτό το αρκουδάκι, να το χαρείς...ωραίες οι απαντήσεις σου Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Ολυμπία μου!!! Να χαίρεσαι το βραβειάκι! Σε ευχαριστώ πολύ που σκέφτηκες κι εμένα. Χάθηκα για λίγο, αλλά όλα είναι καλά....θα επανέλθω σύντομα! :) Να έχεις μια όμορφη εβδομαδα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!Εύχομαι να τα 1000σεις!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το διπλό βραβείο σου!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Is this another award? A lovely award for a lovely, very special lady from a very special Country! Well done and well deserved, dear Olympia!

    Lots of love

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dear Olympia,
    We received this also from my dear friend. I wonder if it is from the same blog? So nice to get to know you better.

    Have a good week. It is very windy here today, strange weather.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dear Olympia,
    I dont think that you are getting my updated posts. I cannot see you on your sidebar!
    I had blogger problems..but all is ok now.. If you have a problem. just join my site again..and it will work.
    Hope you ae well.
    I can imagine that you have been in the country.
    xxx big hugs val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. You are the first to deserve it, Olympia! Lovely! Congratulations! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή