Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Παιδικές αναμνήσεις με τη συλλογή χαρτοπετσέτας- Child's memories with collection towels of paper






Ψάχνοντας τον μπουφέ μου για να ετοιμάσω τα χριστουγεννιάτικα πιατικά ,βάζα κλ.π ,τα μάτια μου έπεσαν σε κάποια κουτιά.  Εκεί έχω τη συλλογή με τις χαρτοπετσέτες ,περίπου  1000 , τις οποίες άρχισα να συλλέγω από παιδί 9  ετών!! Άφησα τα πιάτα και άνοιξα τα κουτιά.....Ξεχύθηκαν οι αναμνήσεις......Θυμήθηκα πως άρχισα τη συλλογή ,πως ανταλλάσαμε τις χαρτοπετσέτες , τη χαρά που είχαμε ,πως ζηλεύαμε αν δεν είχαμε κάποιο σχέδιο.... Συγκέντρωνα με ενθουσιασμό και μανία  μπορώ να πω...Τα χρόνια εκείνα  ήταν πολύ δημοφιλές. Από τότε, στην αρχή της δεκαετίας του ΄70 και έπειτα αυτά τα κουτιά τα φύλαγα και όποτε  μου τύχαινε   κάποια χαρτοπετσέτα απο γιορτές , παιδικά γενέθλια ,χριστούγεννα  τη προσέθετα στη συλλογή.  Στα ταξίδια μου πάντοτε αγόραζα και από ένα πακέτο! Οι φίλοι μου το ξέρουν και μου φέρνουν και εκείνοι.  Δεν μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά που κάνω ακόμη και τώρα! Έτσι άφησα τα πιατικά μου και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μία παιδική ανάμνηση....







                                          Απο την Αμερική...




Από την Αυστρία.....

Απο την Γερμανία.....
                                          Γιορτινές........
                                          Μα πιό πολύ αγαπώ τις χριστουγεννιάτικες !!!!




Πρίν δύο χρόνια που άρχισε η οικονομική κρίση και πλησίαζαν τα Χριστούγεννα ,η πρώτη μου σκέψη ήταν  ότι  πρέπει να συμμαζευτούμε  και η δεύτερη πώς , ότι και να γίνει την Χριστουγεννιάτικη χαρτοπετσέτα θα την αγοράσω!!!!  Παιδικό πείσμα ακόμη και τώρα!!!

5 σχόλια:

  1. Kανω και εγω συλλογη μηπως εχεις διπλες να ανταλλαξουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ναι μπορεις να με βρεις στο fb :)

    https://www.facebook.com/papa.larisaia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μια συλλογη μηπως εχεις διπλες να ανταλλαξουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσια εχω 2 δωματια με κουτες ασε η κατασταση χειροτερεψε με το ντεκουπαζ....εχετε καμια ιδεα για οργανωση χαρτοπετσετσας..μια που οτι δοκιμασα δεν επιασε,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα.
    Συλλέγω και εγώ χαρτοπετσέτες. Εχω περίπου 50.000 χαρτοπετσέτες γιατί ανταλλάσσω πολλές με φίλες από το εξωτερικό.
    Αν κάποιος ενδιαφέρεται για ανταλλαγή ας γράψει.
    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή