Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Μία τολμηρή προσπάθεια


Το τελευταίο χρονικό διάστημα έτυχε να παραβρεθώ σε κηδείες ,μνημόσυνα ,τρισάγια ....
Θα σκεφτείτε σίγουρα  ...ωραία ξεκινάς την μέρα σου ...αισιόδοξα  !!!!
Και επειδή έψαχναν μανιωδώς να βρούνε ένα μικρό μπουκαλάκι για το κρασί ,
βρέθηκαν τελικά ,του μικρού νερού ,του τσίπουρο με την ετικέτα ,τσίπουρο Τυρνάβου ,Μπαμπατζίμ ,όχι δεν κάνω διαφήμιση ,το πρόσεξα όμως δυστυχώς ,
σκέφτηκα να δοκιμάσω να κάνω κάποια μπουκαλάκια "θρησκευτικού περιεχομένου " 
για αυτήν ειδικά τη χρήση .



    Παλαιότερα η Αχτίδα μου είχε χαρίσει ένα μπουκαλάκι με κάσια , σας το έχω ξαναπεί νομίζω                         ,αυτή τη φορά  ακολούθησα τις οδηγίες της αλλά μου βγήκαν πολλές γραμμές ....
            Εδώ φαίνονται καθαρά , το αγνόησα εσκεμμένα και προχώρησα και στην εφαρμογή της                          πατίνας ,τι τζάμπα την αγόρασα ,να μη βάλω  και μάλιστα ,έτσι μπόλικη -μπόλικη .....
     Στην αρχή ξεκίνησα με πιο ανοικτά χρώματα ,στην πορεία όμως τα έκανα πιο σκούρα ....
                                Όλα μαζί σε πρώτο πλάνο για να τα χαρίσω σε θείες και ξαδέρφες .

Βέβαια έχω μία διστακτικότητα ,μήπως θεωρηθεί ότι δεν  ταιριάζει τόσο στολισμός για αυτές τις περιπτώσεις ....καλού κακού θα ρωτήσω την μητέρα μου ,αν αρμόζει σε αυτά τα διαδικαστικά που τηρούν ,προσωπικά έχω άλλη άποψη επί του θέματος ,αλλά οι καταβολές μας επιβάλλουν να                                                                     τα τηρήσουμε μέχρι κάποιου σημείου .

36 σχόλια:

  1. Βρε Ολυμπία μου , σιγά σιγά μπαίνει ο κόσμος στο θέμα.
    Κοντεψες να με πνιξεις.
    Πάντως τα μπουκάλια σου έγιναν υπέροχα και καθόλου στολισμενα., να δεις που θα ενθουσιαστουν οι παραλήπτες, όχι αυτοί βέβαια που μας άφησαν χρόνους, αυτοί που φροντίζουν για τα μνημοσυνα τους.
    Έχω μαζέψει πολλά από μαρμελαδες, σκεψου τί να γίνουν κι ελα να σου δώσ..
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ,με ξέρεις λιγάκι ...μπαμ και τέζα είμαι ...τι να κάνω ,φταίω που απεγνωσμένα έψαχναν κάτι μικρό για το κρασί ,το βρήκαν με το στολισμό της ετικέτας ......έφριξα ...
      Πάντως είμαι πολύ περήφανη ,που εισέπραξα τόσο όμορφα λόγια από εσένα !!!Άντε ,σιγά -σιγά να περνάω και κανένα μάθημα ,ε; Για τα βαζάκια ,θα τα πούμε σύντομα !!

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά είναι όλα αυτά που έφτιαξες Ολυμπία!Και τα βρίσκω και σοβαρά και καλόγουστα!
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,ελπίζω να χρησιμοποιηθούν όπως πρέπει .Καλό Σαβατοκύριακο !

      Διαγραφή
  3. ειναι πανεμορφα και ατελειες δεν βλεπω θα ειναι πολυ χρησιμα σιγουρα!!! φιλια πολλα την καλησπερα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου ,τέλεια δεν είναι αλλά σιγά -σιγά θα μαθαίνω από τα λάθη μου !
      Καλό σου βράδυ !

      Διαγραφή
  4. Ολυμπια μου δεν το είχα σκεφτει το θεμα έτσι.. μια χαρα ιδεα είναι .. μπορεί να στην κλεψω .. το μπορεί μου αρεσει... πες πως την εκλεψα.. αλλα .... ειναι και ενα αλλά στη μεση ... οι εικονες με την Παναγία ειναι χαρτοπετσετα; η εικονιτσες κανονικες; και βεβαια να είναι αχρειαστα τα μπουκαλακια αλλα ελα που χρειαζονται... φιλεναδα...και εγω αυτό τον καιρο μονο σε τετοια τρεχω αστα....να είσαι καλα αυτο ειναι το ζητουμενο.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ,για αυτό δεν είναι η παρέα μας ;Ανταλλαγή ιδεών και τεχνών !!!! Το "τεχνών " ,συγκράτησε το ,που ξέρεις ,κάποια από μας μπορεί να διαπρέψει διεθνώς !!! Φαντάζεσαι την άλλη φορά να πάω σε τέτοια εκδήλωση με αυτό το μπουκαλάκι ;Μπορεί αυτή τη φορά να φρίξουν οι άλλοι ....

      Διαγραφή
    2. Eίναι εικονίτσες ,τις αγόρασα από τα καταστήματα του είδους ,ήταν λεπτό το χαρτί τους .

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Ολυμπία μου!!Καλή καί δημιουργική χρονιά σού εύχομαι!!
    Τί νά πώ!!Εχω μείνει άναυδη μέ την πρόοδό σου στό decoupage!!
    Ενσωμάτωσες πολύ όμορφα τό μοτίβο μέ τίς πατίνες!!Μπράβο σου!!
    Πανέμορφα όλα!!Καλή συνέχεια!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητα μου ,με τιμά η άποψη σου ,επειδή εσείς είστε χρυσοχέρες με αυτά τα υλικά .Το "κούρασα"το θέμα αρκετά ,το παίδεψα και που θα πάει ....θα φτάσω στα επίπεδα σας .
      Καλό και όμορφο Σαββατο

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολυμπία καλοδεχουμενα θα είναι. Δεν ξέρω τι λες εσυ ,εγω πάντως τα βλέπω ωραία,μα πάρα πολύ ωραία και μη σου πω οτι θα σου κλέψουμε και την ιδέα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ,την ιδέα να την "κλέψετε " ,σκέφτομαι όμως ,μήπως με τέτοια "καινοτομία " στα "πρέπει " των τόσων ετών ,μας πάρουν με τις πέτρες ;

      Διαγραφή
  8. Ότι πρέπει είναι τα μπουκάλια σου γι αυτές τις περιστάσεις, δεν είναι φορτωμένα, μια χαρά είναι !!
    Εδώ στα σχετικά με τέτοια θέματα μαγαζιά, πουλάνε μπουκάλια πολύ πιο μπιρμπιλωτά !!
    Να είσαι καλά Ολυμπία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου ,ούτως η άλλως είχα στο μυαλό μου ότι πρέπει να είναι πολύ απλά ,αλλά μήπως και το χρωματισμένο μπουκάλι δείχνει "ότι δεν κάνει " σε αυτές τις περιπτώσεις ...Η "ειδικός -μητέρα μου " θα μου πει η θα με κυνηγήσει .....που έρχομαι κόντρα στα δεδομένα τους ....

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Ολύμπια μου .....Υπεροχα τα μπουκάλια σου !!!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια
      Καλό Σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  10. Όμορφα και ιδιαίτερα τα μπουκάλια σου μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για τη μεταφορά του αγιασμού απο την εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .Και βέβαια μπορούμε να κρατάμε ένα τέτοιο μπουκάλι για τον αγιασμό . Καλό Σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  11. Dearest Olympia,
    You made me laugh with your rather hilarious story.
    The purpose of the bottles is genial and also the end results look perfect but the beginning where you mention that they contained Raki... That had me smile!
    Never mind, they are small and that was the issue - great work.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Mariette ,may be you know that here ,the older people like mom ,insist on compliance with the traditions and rituals when people are dying....They keep all these with simplicity and humility. I doubt whether a painted bottle is preferable to a transparent.I will ask my mom about it .Have a nice weekend !

      Διαγραφή
  12. Ολυμπία μου, τα μπουκαλάκια σου έγιναν πολύ ωραία. Μιά χαρά πέρασες και τις πατίνες!!!
    Δεν πολυκατάλαβα την χρήση για την οποία προορίζονται (κρασί στο μνημόσυνο/τρισάγιο?) αλλά μου άρεσε η ιδέα της Κατερίνας (Δημιουργία) για την μεταφορά του Αγιασμού.
    Καλή συνέχεια πάντως, γιατί σίγουρα θα αρέσουν στις θείες και τις ξαδέλφες σου και σε βλέπω να φτιάχνεις κι άλλα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου ,στα μέρη μας τηρούμε τα διαδικαστικά χωρίς ουδεμία !!! παρέκκλιση από τα καθιερωμένα ....Η ιδέα της Κατερίνας πάντως είναι πιο χαρούμενη από τη δική μου !
      Φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  13. The translation is difficult to understand, but I see that you are perfecting your craft work. Well done Olympia!
    Happy days,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Betty , I know that the translation is a mess... This little bottle we use to keep the red wine at ceremony .Usually it is simple and transparent.I had this idea to paint and to use Virgin Mary and Christ copies .Have a nice day !

      Διαγραφή
    2. Thank you for your explanation. I wish I could read Greek as you write and read English! You are using your imagination, trying different effects. It is a great hobby.

      Διαγραφή
  14. Τελικά η τέχνη δεν έχει όριο, νομίζω μια χαρά ταιριάζουν, άλλωστε είναι μικρά έργα τέχνης, στ' αλήθεια. Τα φιλιά μου και καλή σου μέρα Ολυμπία αστείρευτη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου ,σκέφτηκα να μη κρατώ ένα πλαστικό μπουκάλι η του τσίπουρου με την ετικέτα ,να είναι λίγο πιο προσεγμένα ...θα δούμε τι θα πει η "κριτική επιτροπή " .....
      Καλό σου Σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  15. Πραγματικά είναι απόλυτα ταιριαστά για τετοιες περιπτώσεις αλλά και τα ακόμη μικρότερα για φύλαξη του αγιασμού.Η ιδέα και η πραγματοποίηση του μου άρεσε πάρα πολύ Μπράβο σου Ολυμπίτσα,και...... πόσο μου άρεσε αυτό το" θα ρωτήσω την μητέρα μου" είσαι τυχερή που είναι "κοντάσου" και συζητάς μαζί της .Εμένα μου λείπει τώρα περισσότερο που κι εγώ γέρασα!!! Φιλάκια αγάπης πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου ,επειδή είμαι και λίγο "σκανταλιάρα " και "ατίθαση "έχω κρατημένες σημειώσεις παρακαλώ για όλα τα τελετουργικά , με SOS!!! μη τυχόν και δεν τα τηρήσω .....μάνα να τα γράψω της είπα ...με ένα στυλό στο χέρι είσαι ...λέει ...γράφε η εντολή ....όλα ,όλα πρέπει να γίνουν ,συμπληρώνει ....και εγώ ..χατήρι δεν της χαλάω .Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου .

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα, Ολυμπία!
    Θεωρώ ότι είναι πολύ προσεγμένα τα μπουκάλια σου και φτιαγμένα με τον ανάλογο σεβασμό γι΄αυτές τις περιπτώσεις. Δεν είναι φορτωμένα! Ωραία η ιδέα σου.
    Καλό σου απόγευμα και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .Πιστεύω ότι είναι λιτά και σεμνά ,αλλά η ειδικός -μητέρα μου θα εγκρίνει ...Καλό σου Σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  17. Ολυμπία μου έδωσες μια καταπληκτική ιδέα! Τον τελευταίο χρόνο στα μνημόσυνα της μητέρας μου ένιωθα απαίσια με τις ετικέτες όπως λες κι εσύ. Έλα όμως που δεν μου έκοψε καθόλου να κάνω κάτι τέτοιο. Έγιναν πανέμορφα και ακριβώς όπως πρέπει για την περίπτωση! Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ολυμπία μου σε πληροφορώ ότι κυρίες σαν τη μαμά μου, της εκκλησίας και των κοιμητηρίων κλπ κλπ θα τα εκτιμήσουν!Ωραιότατα για αγιασμό επίσης.Μπράβο σου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή