Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Άγιος Γεώργιος


 Αναζητώντας ένα εργοστάσιο στην περιοχή Ωραιοκάστρου ,ο δρόμος μας αποκάλυψε έναν περίεργο τρούλο !!!  Αμέσως πρότεινα στον σύζυγο να αφήσουμε την αναζήτηση και να εξερευνήσουμε αυτή την εκκλησία . 
                     Αφού κάναμε δυό -τρείς κύκλους καταλήξαμε μπροστά στην εκκλησία !
Εντυπωσιακές οι λεπτομέρειες κατασκευής της ,μιάς και δεν είχα δεί άλλη παρόμοια στην πόλη μας .
                                              Η εκκλησία μάλλον επιδιορθώνεται .

Η μία πλαϊνή πλευρά της  με σκαλωσιές και στην άλλη  φαίνεται ο τρόπος που συνδέονται μεταξύ τους τα ξύλα .
                                      Ανάψαμε ένα κεράκι στο   μικρό παρεκκλήσι  .....
                                    Η μαρμάρινη εικόνα του Αγίου Γεωργίου .
Η θέα  της Δυτικής πλευράς της πόλης 
                             Μία αναμνηστική ασπρόμαυρη φωτογραφία .....
                        
                                 Δεν θα ήταν όμορφη χριστουγεννιάτικη καρτ-ποστάλ ;
 Αφού τελείωσε η εξωτερική εξερεύνηση  της εκκλησίας μιας και δεν μπορέσαμε να δούμε το              εσωτερικό της ,συνεχίσαμε τον δρόμο μας χαρούμενοι για αυτή την όμορφη έκπληξη !


43 σχόλια:

  1. Η τελευταια φωτογραφια ειναι πραγματικα καρτ ποσταλ!!

    Μια πολυ καλη μου φιλη ειναι απ'το Ωραιοκαστρο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι επειδή την διαμόρφωσα στο picmonkey ....
      Στενοί οι δεσμοί σου με την πόλη μας !

      Διαγραφή
  2. Όντως πολύ πρωτότυπη κατασκευή για εκκλησία, ούτε κι εγώ έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο..
    Όσο για την φωτογραφία, έχεις δίκιο ότι είναι ότι πρέπει για καρτ ποστάλ !!
    Καλό σου βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου ,πρώτη φορά την είδα ,δεν είχα ξαναπάει εκεί και μου έκανε πραγματικά εντύπωση !

      Διαγραφή
  3. What a very attractive little wooden church Olympia - it reminds me of something from a Russian fairytale with its pretty gold domes. It would make a lovely Christmas card, I like the way you have given the photo some rays and stars in the sky - lovely.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I saw this church for first time and I did not know that it was there ! I impressed the way that it has been built !!Here our churches have the Byzantine rhythm so I guessed that there live people from Russian ! I don't know exactly ! The way is my first steps at Picmonkey ....

      Διαγραφή
  4. Dearest Olympia,
    That is a very unique building, looks a bit Russian to me, the shape of its turrets.
    Thanks for sharing such architectural beauty with all of us. Do you know from which era this building is?
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. As my husband said this building is very new .It has been built from 1990,at this village when the first migrant Greek people came from Russian .This area is suburb of Thessaloniki . Thank you for our visit . Have a nice day !

      Διαγραφή
  5. Truly unique and beautiful, Olympia! It looks a bit Russian to me too. I guess it was built without any nails. The entry with the flowers and the wooden cross is very attractive and then the view... fantastic! So Mediterranean! Thank you very much! Don't worry about the sweet peas... Have a lovely day! xxxxx Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes , in our country all the churches have the Byzantium rhythm ,so it was very strange for us to see this building nearby our town !

      Διαγραφή
  6. Ομολογώ πως δεν φανταζόμουν Ελληνική Εκκλησία κτισμένη σε τέτοιο ρυθμό...
    Ξενόφερτο στυλ κτιρίου αλλά όχι άσχημο. Απλά διαφορετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλόρα μου ,νομίζω ότι κτίστηκε απο ομογενείς Έλληνες προερχόμενους απο Ρωσία και τήρησαν τις επιρροές τους .

      Διαγραφή
  7. Tι καταπληκτικός ναός;
    Με τίποτα δεν την έλεγα ορθόδοξη εκκλησία αν δεν το έλεγες!
    Θυμίζει έντονα τη Ρωσία...σίγουρα!
    Καλή σου μέρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα και εγώ έμεινα έκπληκτη ,παρότι του συζύγου του φάνηκε αδιανόητο το ότι δεν ήξερα καν την ύπαρξη της !!!έχει φτιαχτεί εδώ και αρκετά χρόνια ,πιθανόν από ομογενείς Έλληνες.

      Διαγραφή
  8. Hi Olympia,

    I have never seen a Greek Orthodox church built from logs! I would have stopped too, to cater to my curiosity! Thanks for sharing!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Ολυμπια , κανοντας βολτα μπαινω στο σπιτι σου και να μπροστα μου η εκκλησια που εχουμε εδω, μενω Ωραιοκαστρο, τι ωραια την φωτογραφισες και να φανταστείς δεν εχω παει ποτε απο κοντα να την δω, χαιρομια που σε βρισκω, πολλα φιλια Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη ,χαίρομαι και εγώ επίσης που συναντηθήκαμε !Δεν ήξερα την ύπαρξη της ,είχα πολλά χρόνια να ανεβώ στο Ωραιόκαστρο ,άλλαξε πολύ από τη δεκαετία του ΄80 που το περπατούσαμε τα καλοκαίρια !

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Ολυμπία!!!Οι φωτογραφίες σου,καταπληκτικές!!Σίγουρα πρόκειται γιά Ορθόδοξη Ρώσσικη εκκλησία!Τίς είχα δεί σέ ταξίδια μου στήν Μόσχα!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου , πρώτη φορά είδα στα μέρη μας και δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάπου άλλη παρόμοια !

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο! Καταπληκτικός ναός! Να'σαι καλά, Ολυμπία, που μοιράστηκες μαζί μας τις όμορφες εικόνες ! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου ,ούτε και εγώ την είχα ξαναδεί και μου προκάλεσε το ενδιαφέρον !

      Διαγραφή
  12. Πολύ εντυπωσιακός ναός μάλλον Ρώσικος , όμως η επένδυση του ξύλου δίνει άλλη διάσταση
    Καλές διδρομές
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ , έχουμε συνηθίσει σε άλλους ρυθμούς εκκλησιών και πραγματικά διαφέρει η κατασκευή του !

      Διαγραφή
  13. Ο ρυθμός σίγουρα είναι Ρωσικός δεν χωράει αμφιβολία και μη ξεχνάς οτι το καιρό που απαγορευότανε η θρησκεία στη Ρωσία και υπήρχαν φιαφυγείς στα Ελληνικά εδάφη...Καλά να περνάς γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα , η περιέργεια και ειδικά η δική μου ,αλλού τρέχαμε ,αλλού βρεθήκαμε , με κάθε θυσία πρέπει να ικανοποιηθεί ....ήταν μία μικρή ανακάλυψη για μένα !

      Διαγραφή
  14. It is a very unique church built in the log style. I like the domes. Lovely photos, the last one is my favorite. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear Eileeninmd for your visit ! I am glad that you liked this post !The photos is by "help" Picmonkey !!

      Διαγραφή
  15. Όμορφη η εκκλησιά του Αη-Γιώργη που ήρθε στον δρόμο σας! Κι εγώ ρωσικής αρχιτεκτονικής θα έλεγα ότι είναι, ωστόσο με ξενίζει το ξύλινο της κατασκευής του. Δεν ξέρω αν έχω δει άλλη ορθόδοξη εκκλησία φτιαγμένη από ξύλο. Όπως και να' χει, την ευλογία του Αγίου να' χεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου ,λίγο η αναζήτηση του εργοστασίου ,λίγο η δική μου περιέργεια μας έφερε εκεί .
      Πραγματικά δεν είχα ξαναδεί ορθόδοξη εκκλησία σε Ελληνικό έδαφος αυτού του ρυθμού !
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου !

      Διαγραφή
  16. Η φωτογραφία που έκανες καρτ ποστάλ είναι πραγματικά υπέροχη!!
    Όμορφη αν και παράξενη η εκκλησία για τα δικά μας δεδομένα..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ,"έδρασε " το Picmonkey ...και βγήκε έτσι η φωτογραφία ...Παράξενη πραγματικά για τα δικά μας μέρη !

      Διαγραφή
  17. That really is a wonderful old church isn't it. It looks like it's log construction, is that common? I'm sure you had a wonderful day exploring!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear Cindy , it was a wonderful day ! We had another works near and we saw this church !Have a nice day !

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Ολυμπία μου!! Βοήθειά μας ο Αι-Γιώργης! Πραγματικά εντυπωσιακή η ανακάλυψή σου!! Όσο για την σκέψη της χριστουγεννιάτικης κάρτας τι να πω; Είναι τέλειαααα!! Φιλιά πολλά!!

    ΥΓ Ευχαριστώ για τις ευχές στην γιορτή μου κι όχι μόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου , αλλού βαδίζαμε ,αλλού βρεθήκαμε αλλά για την καθημερινότητα μας ήταν μία μικρή ανακάλυψη !!Την κάρτα θα σου τη χάριζα ευχαρίστως για την γιορτή σου ,αλλά δεν είναι της περίστασης !!Την κρατάς όμως για τα Χριστούγεννα!!! Θυμήσου τι σου είπα για τον χρόνο ...
      Τα φετινά δικά σου ,θα είναι τα πιο ωραία !!

      Διαγραφή
  19. Dearest Olympia..
    What a beautiful old Orthodox church.. I think those wooden walls must have many stories to tell Olympia.
    Its always exciting to see something new.
    wishing you a happy Sunday.
    val x xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dearest Val , for me was exciting that this church has been built at this place and I had no idea !! I hope the next time that I will go inside to see !Today , is very hot day and we wait tomorrow the temperature will be 40 C ....
      Have a lovely day !

      Διαγραφή
  20. What an unique old church, it's like an log home! And the roof made of steel looks cool! You seemed to have a good day:) Thank you for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας...Ειναι ωραίο να ανακαλύπτεις νέους τόπους,αξιοθέατα κλπ...στις περσινές άδειες μου ανακάλυψα δυο τόπους και μου άρεσαν πάρα πολύ...και μου άρεσε που ανακάλυψα... η εκκλησία αυτή μου θύμισε ρωσική εκκλησία...αν και διαφορετική από τις δικές μας έχει μια ομορφιά.. πολύ ωραίες οι φωτος σου όλες , έγχρωμες, η μαυρόασπρη, αλλά και η χριστουγεννιάτικη...μια χαρά θα ήταν συμφωνώ...Βοήθεια μας ο Αγιος Γεώργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hello...I'm your newest follower. I found you through Val's blog. I love old churches too and often write about them. I love the land that I live on in the Black Land Prairie of Texas. I hope you find something, on my blog, that you will enjoy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή