Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Ξημερώνει Μ.Παρασκευή και βρήκα λίγο χρόνο μετά από τρεχάματα και όχι των ημερών, βαλίτσες, ψώνια της τελευταίας στιγμής , ταξίδι για να είμαστε κοντά στους εναπομείναντες γονείς ,να κάνω την ανάρτηση αυτή και μάλιστα πρώτη φορά από το τηλέφωνο ....Σιγά σιγά μαθαίνω...
Εκανα και κάποια αυγά με φελιζόλ ,δοκιμή ήταν και έχουν κάποιες ατέλειες.....






        Το αυγό αυτό είναι αυγό χήνας....
     Τα περσινά μου αυγά μαζί με κάποια        χαρισμένα από αγαπημένες φίλες .
                                 'Ολα μαζί
Σας εύχομαι ολόψυχα το 'Αγιο Φως της Ανάστασης να φωτίσει τις καρδιές όλων σας.
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

18 σχόλια:

  1. Μπράβο φιλενάδα, υπέροχα τα αυγουλάκια σου.
    Καλή Ανάσταση με υγεία.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Ρένα μου,έφτασα αργά το βράδυ ,κουρασμένη αλλά μόλις χαλάρωσα ,έχουμε και τις αγρυπνίες μας , είπα να αρχίσω σιγά σιγά τις αναρτήσεις .....Εύχομαι ολόψυχα να περάσετε όμορφα τις Αγιες Ημέρες του Πάσχα. Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  2. Πάντα υπέροχη! Καλό Πάσχα, να περάσετε πολύ όμορφα, πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου,ευχαριστώ για τις ευχές σου και εύχομαι να περάσεις όμορφα τις ημερες αυτες με τους αγαπημένους σου.Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  3. Πιο καλλιτεχνικά αυγά δεν έχω δει!
    Πανέμορφα!
    Καλή Ανάσταση Ολυμπία μου και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολυμπία σε χάσαμε και μας έλειψες. Σου ευχομαι Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά τα βρήκα τα αυγουλάκια σου! Όλα!
    :-)
    Καλό Πάσχα, κορίτσι μου! Με υγεία!
    Να περάσετε όμορφα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dear Olympia - wishing you and all your family a very Happy Easter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να περάσετε Καλό Πάσχα με τους γονείς Ολυμπία μου αλλά και να έχεις το πιο όμορφο ταξίδι κοντά στο γυιόκα σου !! Την αγάπη μου και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη φίλη μου να είσαι πάντα δημιουργική και για το ...επόμενο Πάσχα! Σου στέλνω τις ευχές μου, την αγάπη μου, την εκτίμηση .Καλή Ανάσταση σε ότι θέλει φως στη ζωή σου γλυκιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολυμπίτσα μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Να περάσεις πολύ όμορφα το Πάσχα με χαρά και αγάπη !! Τα φελιζολένια αυγουλάκια σου με η χωρίς ατέλειες μου άρεσαν πολύ πολύ, τα κάνουμε για να περνά όμορφα η ψυχή μας και όχι για να πάνε σε επαγγελματικούς διαγωνισμούς!!! Φιλάκια καλή μου εορταστικά , Αναστάσιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dearest Olympia,
    Finally making my rounds again after finishing scanning the 36 photo albums. What a mega task and only some remnants I need to do.
    Hope your Holy Week was a meaningful one and that your Easter Celebration also was a highlight. Happy Easter to you and yours.
    Your egg collection just looks fabulous; I could never produce anything like that...
    Hugs and blessings,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά με υγεία και καλο μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά,Χριστός Ανέστη,Ολυμπία μου .Καλό μήνα με υγεία .Πολύ ωραία τα αυγά σου και του χρόνου να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη!!! Χρόνια πολλά, Ολυμπία μου! Εύχομαι να πέρασες ενα πολύ ωραίο Πάσχα! Τα αυγά σου έγιναν πολύ όμορφα!Δεν βλέπω τις ατέλειες που λές, αλλά βλέπω τα πολύ ωραία μοτίβα που χρησιμοποίησες. Και του χρόνου!
    Φιλάκια και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Precioso y finos te han quedado..Una hermosa decoración,,
    Gracias por compartir
    Con cariño Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή