Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Life images #21


Ένα χειμωνιάτικο κρύο απόγευμα τα βήματα μου με οδηγούν στην παραλία ......
Όπως βλέπετε δεν κυκλοφορεί ο κόσμος .....σχεδόν άδεια .....
προς τη βορεινή κατεύθυνση ....με ένα ελαφρό κυματάκι  στη θάλασσα

 Thessaloniki


 Thessaloniki


                                                                     Το ίδιο και προς τη νότια .....
Thessaloniki


Ο ήλιος αρχίσει να δύει  και τα "βήματα "άλλων  μαζί με  τα πεντάλια φτάνουν στη άκρη της στεριάς .....

 Thessaloniki-sea


  Το τοπίο υπέροχο και οι σκέψεις πολλές ,που να ταξιδεύει άραγε το μυαλό του πoδηλάτη ;

 Thessaloniki-sea
                                    
                                Πλησιάζει ο ήλιος  προς τη δύση .......και τα δικά μου βήματα σταματούν 
                                                                            για να απολαύσω τη θέα ...
 Thessaloniki-sea

                     Με μαγεύουν τα χρώματα του ήλιου και μένω ακίνητη για να φωτογραφήσω .....
Thessaloniki-sunset

              Παρακολουθώ   τα παιχνίδια του ήλιου με τα σύννεφα ,να θέλουν να επισκιάσουν τη                                                                    φωτεινότητα και την απογευματινή του λάμψη.
Thessaloniki-sunset

                                                  Προσπαθούν με οποιοδήποτε τρόπο ................
Thessaloniki-sunset

Δεν μπορούν και τελικά έστω και στη δύση του λάμπει μεγαλοπρεπής !!!!

Thessaloniki-sunset
                                  
                                        Η βόλτα μου δεν άφησε χνάρια στο πλακόστρωτο της παραλίας 
                                                                         άφησε όμως πολλά στην ψυχή μου .
                            Τα βήματα μου παίρνουν το δρόμο της επιστροφής ,απολαμβάνοντας το υπέροχο                                                                                                  ηλιοβασίλεμα ..                 
                                                

                                                         Με αυτή μου την ανάρτηση παίρνω μέρος στο
                                                                
                                                                      Life Images #21   της Μαρίας  !!!!
                                                                 

54 σχόλια:

  1. Μαγεύτηκα από τις πανέμορφες φωτογραφίες σου! Τι όμορφο ηλιοβασίλεμα! Τυχερή που το απόλαυσες.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου , παρόλο το κρύο ,ήταν πραγματικά υπέροχο !
      Καλό μήνα και σε εσένα !

      Διαγραφή
  2. Ονειρεμένες φωτογραφίες, ο ποδηλάτης, το ηλιοβασίλεμα, η μαγεία! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου ,το ηλιοβασίλεμα είναι μια εικόνα που την βλέπουμε σχεδόν καθημερινά ,αλλά είναι πάντα εντυπωσιακή . Καλό σου μήνα !

      Διαγραφή
  3. Πράγματι έχουμε πανέμορφα ηλιοβασιλέματα εδώ!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου ,το ηλιοβασίλεμα είναι μαγευτικό ,αλλά της πόλης μας λίγο περισσότερο !!

      Διαγραφή
  4. Στη δική μου ψυχή να δεις τι χνάρια άφησες με τη βόλτα σου!!
    Τι φωτογραφίες!! Τι χρώματα!!!
    Πάνω που ερωτεύτηκα εκείνες με τον ποδηλάτη, ήρθε το ηλιοβασίλεμα να με αποτελειώσει!!
    Υπέροχες!!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ολυμπία μου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ,στις κρύες μέρες δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος και μου αρέσει περισσότερο .
      Η εικόνα του ποδηλάτη με μάγεψε πραγματικά ! Ήθελα να βρίσκομαι στο μυαλό του ,να δω τι σκέφτεται . Εγώ ,σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνεις να αποτυπώνουμε τα καθημερινά χνάρια της ζωής !

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεσσαλονίκη μου, μεγάλη φτωχομάνα, εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά.
    Έχω καιρό να περπατήσω στην παραλία και με συγκίνησαν οι φωτογραφίες σου.
    Μόλις ζεστάνει ο καιρός, ξέρεις με ποια μαζί θα πάω.
    Καλή επιτυχία.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ,οι υποχρεώσεις σου είναι αρκετές ,όμως κάποια ημέρα ,να ζεστάνει ο καιρός και όχι να τουρτουρίζουμε ,θα πάμε !

      Διαγραφή
  7. Ολυμπία μου, τί όμορφες φωτογραφίες που τράβηξες!!!!!!!!!!!
    Υπέροχο το ηλιοβασίλεμα στην απέραντη παραλία σας!! Νά'σαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μας και συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου!
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου ,τα ηλιοβασιλέματα μας είναι ,όχι να το παινευτώ , μαγευτικά ! Την ώρα που βυθίζεται ο ήλιος και η μέρα φεύγει ,σκέφτομαι πάντα πως αύριο μια καινούργια μέρα αρχίζει !Καλό σου μήνα !

      Διαγραφή
  8. Dearest Olympia,
    What special photos you made here and I love that bike against the horizon... great contrast!
    Enjoy this February month, we had a lovely warm day. Even went for a walk and my back if no longer hurting me. One week was enough of it!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Mariette ,I am so glad that I hear for you that you feeling better .Thank you so much for your kind words .Our town is famous for the sunsets !! Have a nice day !

      Διαγραφή
  9. Θαύμασα ιδιαιτέρως αυτήν με το ποδήλατο! Καλημερούδια και πάντα υπέροχες βόλτες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου ,όταν είδα το ποδηλάτη εντυπωσιάστηκα .Φαίνεται σαν να είναι η αγαπημένη του θέση για να σκέφτεται !

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Ολυμπία μου! Πόσο μου αρέσουν αυτές οι βόλτες! Όλες τις εποχές. Κάθε ηλιοβασίλεμα είναι μοναδικό και μέσα από τις όμορφες φωτογραφίες σου ζήσαμε κι εμείς άλλο ένα. Δεν ξέρω τι σκέφτεται ο ποδηλάτης μα σίγουρα απολαμβάνει κι εκείνος την στιγμή! :) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου ,νομίζουμε ότι όλα τα ηλιοβασιλέματα είναι ίδια ,αλλά πιστεύω ότι το κάθε ένα ξεχωριστά έχει άλλα χρώματα ,άλλες σκιές ,άλλη μαγεία . Ο ποδηλάτης σίγουρα απολάμβανε τη θέση του !

      Διαγραφή
  11. Αχ αυτή η Θεσσαλονίκη και τα ηλιοβασιλέματά της στην παραλία!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου... αυτή η ώρα (αλλά και η ώρα της αυγής) δεν συγκρίνονται με άλλες!
    Υπέροχη η βόλτα σου... Καλημέρα Ολυμπία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ,ήταν πανέμορφα όχι μόνο τη συγκεκριμένη ημέρα αλλά σχεδόν πάντα το ηλιοβασίλεμα στην παραλία είναι φανταστικό !

      Διαγραφή
  12. Hello dear Olympia.
    These are stunning photos.. I love them all, but especially the sunset.
    You had a nice ride ... the weather looks not too bad.
    here today, its overcast.. but it is winter.
    Thank you so so much for your encouragement Olympia. I am again here. I will post now and again. I feel, there was no need to change the blogger rules.. very disappointing ..
    happy tuesday.. love val xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Val, I am so glad that you decided to continue . This is the view from our beach .Our town is famous for the sunsets and when the weather is a little better many people walk and cycling .Thank you so much for your lovely words !

      Διαγραφή
  13. Αχ!! αυτή η Θεσσαλονίκη Ολυμπια μου και δεν είναι οτι νοσταλγω αλλα οτι ζηλευω κι όλας..πανεμορφο το ηλιοβασιλεμα οσες φωτογραφίες και να βγαλεις αλλες τόσες θα θελεις με τα υπέροχα χρωματα της να σε μαγευει..φιλη μου να περνας ομορφα με τις ομορφιες της πατρίδας.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδούλα μου ,άκουσα ένα μικρό "κρακ " της καρδούλας σου !!!Είδες όμως ομορφιά ,χρώματα ,παιχνίδια που κάνει ο ήλιος εδώ πάνω ; Παντού όμως η διαδικασία του ηλιοβασιλέματος είναι μαγευτική .Σε φιλώ γλυκά !

      Διαγραφή
  14. Ολυμπία μου πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Πραγματικά ΖΗΛΕΨΑ!!!
    Υπέροχες!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ,ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου ,αλλά η πραγματική μαγεία εκείνης της ώρας με ηρέμησε και με γαλήνεψε . Τα ηλιοβασιλέματα μας είναι φανταστικά . Το κρυουλάκι όμως τσουχτερό !!!

      Διαγραφή
  15. Τι ήλιος είναι αυτός!!!
    Υπέροχος!!!!
    Μπράβο σου για τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ! Απλά τώρα θα αρχίσω να κυνηγώ κατάματα τον ήλιο ,για να συμμετέχω στο διαγωνισμό "Φωτογραφίζειν " ! Καλό μήνα !

      Διαγραφή
  16. Να 'μαι κι εγώ! Αρχικά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την επίσκεψη στο ιστολόγιό μου!
    Χάρηκα πολύ, που έτσι μου δόθηκε η δυνατότητα να σε γνωρίσω!
    Τί όμορφες φωτογραφίες! Σε όλες τις αποχρώσεις ο ουρανός είναι εκπληκτικός! Κάνει τις σκέψεις σου να ταξιδεύουν στο λεπτό!
    Πολλά-πολλά μπράβο!
    Καλό μήνα εύχομαι! Φιλάκια πολλά (ή αλλιώς... ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!)
    Γιάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου ,χάρηκα που γνωριστήκαμε έστω και από μακριά ! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου ,ελπίζω να τα λέμε τακτικά και σου εύχομαι πάντα ο ήλιος να φωτίζει κάθε στιγμή της ζωής σου !Καλό μήνα και σε εσένα !

      Διαγραφή
  17. Ολυμπία μου είναι τόσο όμορφα στη Θεσσαλονίκη ! το ηλιοβασίλεμα στην παραλία σας είναι φανταστικό,εχεις βγάλει υπέροχες φωτογραφίες!!Εχω πολλά χρόνια να επισκεφτώ την πολή σας ,ελπιζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω!!Να είσαι καλά,πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου ,η Θεσσαλονίκη είναι πανέμορφη για πολλά ...για τα ηλιοβασιλέματα της είναι φημισμένη .Να έρθεις άνοιξη ,που είναι όλα λαμπερά ,πράσινα και δεν έχει την αφόρητη ζέστη του καλοκαιριού !

      Διαγραφή
  18. Όλες οι φωτογραφίες καταπληκτικές!!!
    ο ποδηλάτης όμως με κέρδισε!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ,σε ευχαριστώ .Ο ποδηλάτης και σε εμένα προκάλεσε περιέργεια αλλά η εικόνα του μου φάνηκε πανέμορφη !

      Διαγραφή
  19. Καταπληκτικες φωτογραφίες Ολυμπία μου. Η κάθε μια μοναδική. Μου άρεσαν πάρα πολυ οι φοτο με τον ήλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη ,σαν μανιασμένη κυνηγώ τον ήλιο ,τα σύννεφα ,τα πουλιά ,αυτά δεν μπορώ να τα πιάσω, οτιδήποτε κινείται ...και τους ανθρώπους ακόμη ...κάθε στιγμή μου φαίνεται μοναδική .Καλό σου μήνα !

      Διαγραφή
  20. Ολυμπία μου συγχαρητήρια για συμμετοχή σου!!! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Το ηλιοβασίλεμα στην παραλία ειναι η αγαπημένη μου ώρα με τις υπέροχες εικόνες που σου προσφέρει και εσυ τις αποθανάτισες καταπληκτικα !!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ,κυνηγάω και τον ήλιο όχι μόνο τα πρόσωπα .....τους ανθρώπους βέβαια ,τους έχω δίπλα μου και χαίρομαι κάθε στιγμή μαζί τους ,ο ήλιος όμως μόνο από μακριά λάμπει ...
      Όμως είναι καταπληκτικές οι στιγμές όταν βλέπεις το ηλιοβασίλεμα !!

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχες και μαγικές εικόνες!!! Ειδικά η κοντινή με τον ποδηλάτη είναι εκπληκτική!!! Πως φεύγει το μυαλό εκείνες τις ώρες και αδειάζει, λες και ο αέρας της θάλασσας μαζί με το ελαφρύ κυμματάκι παίρνουν μαζί τους τις σκέψεις σου!! Καλό Σαββατοκύριακο Ολυμπία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου , πραγματικά αδειάζει το μυαλό με όσα λες και όσο απλώνεται το μάτι ,ειδικά όταν έχει καθαρό ουρανό μπορείς να δεις τις απέναντι ακτές της Πιερίας .Καλό Σαββατοκύριακο και σε εσένα !

      Διαγραφή
  23. Dear Olympia, Such wonderful life images. The sea and sunset so beautiful with the thoughtful cyclist. It must have been good for your soul to walk by the sea at that lovely time of the evening.
    Thank you for sharing this beauty with us.
    Happy week-end to you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Betty ,this is a view from our beach at Thessaloniki .It is a beautiful town and many people walk and cycling here. And the view ,the sea wind all this open area is all the best for the soul .
      Have a lovely weekend !

      Διαγραφή
  24. Αχ! βρε Ολυμπίτσα μου κάποτε πηγαίναμε κάθε βραδάκι στη παραλία με το Δημήτρη και περπατούσαμε..μου λείπει το περπάτημα αυτό..Φίλη μου τώρα τελευταία ο υπολογιστής μου βάζει όλα τα μέιλ από παρακολούθηση στα ανεπιθύμητα και δεν έβλεπα τις αναρτήσεις.Τώρα μπαίνω σε..αυτά για να σας βρίσκω..Χάζεψε παιδί μου και η google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανεμορφες μαγευτικες εικονες,Ελλαδα χωρα ευλογημενη με τα χιλιαδες ομορφα ηλιοβασιλεματα σου και το μπλε της θαλασσας και τ ουρανου σου,καλο απογευμα Ολυμπια μου σ ευχαριστω γι αυτο το χαρμα οφθαλμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένιωσα τη μυρωδιά της θάλασσας στα ρουθούνια μου, πάγωσαν τα μάγουλα μου από τον παγωμένο αέρα! Τόσο αληθινές και τόσο δυνατές οι φωτογραφίες σου Ολυμπία μου. Βόλταρα κι εγώ μαζί σου και ας μη το ήξερες... Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αχ Ολυμπία μου υπερψηφίζω την θεματολογία σου και τις φωτογραφίες σου!!! ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι πανέμορφες φωτογραφίες είναι αυτές! Λάτρεψα τα χρώματα! Να είσαι καλά Ολυμπία μου χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.
    _______
    Fashions

    ΑπάντησηΔιαγραφή