Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα


Δευτέρα βράδυ ,σκοτεινιάζει και πολύ νωρίς  ,η τηλεόραση όπως πάντα χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον ,μόνο ειδήσεις ,γεγονότα ,τρομοκρατίες κ.λ.π σκέφτηκα πως θα περάσει η βραδιά αγνοώντας τους !!
Πήρα τα χριστουγεννιάτικα κουπ-πατ ,τα χρωματιστά μου χαρτόνια ,ψαλίδι ,μολύβι και επιδόθηκα μετά μανίας στη χαρτοκοπτική !!!!



                                         Έφτιαξα μερικές καρτούλες ,έτσι για δοκιμή ,για να στολίσω τα                                                                                      χριστουγεννιάτικα δωράκια που θα ετοιμάσω.

                                                     Πέρασα και ασημί  κορδονάκι και έτοιμες  !!!

Παράλληλα προσπάθησα να  συμμαζέψω το χάος που επικρατεί στο ένα παιδικό δωμάτιο -πλέον δεν χρησιμοποιείται από παιδιά -έτσι έγινε , ο μικρός μου ιδιωτικός χώρος για  τις κατασκευές .
Τα μπουκάλια έτοιμα για να πάρουν το δρόμο τους στα bazaar .....


Με αυτή μου την ανάρτηση συμμετέχω εβδομαδιαία  Πρό(σ)κληση της

                             
                                                                       Καλή και δημιουργική βδομάδα !!

17 σχόλια:

  1. τέλεια όλα!!....και πόσα πολλά μπουκάλιαααααααα!!!!!!!!!!!!

    μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου ,μπροστά στα υπέροχα χειροοίητα κεριά σου ,οι καρτούλες μοιάζουν παιδικές χειροτεχνίες ....
      Τα μπουκάλια μου έγιναν μανία ...... αλλά πλέον θα χρησιμοποιώ μόνο σπάνια σχήματα .Σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ !

      Διαγραφή
  2. τι καλα δινεις ζωη στο εγκαταλειμμενο παιδικο δωματιο...να τραγουδας εκει μεσα κ να λες προσευχες για το παιδακι σου....υπερπαραγωγη.....αντε κ του χρονου με υγεια.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά σας ζηλεύω όλες εσάς που έχετε έναν μικρό ιδιωτικό χώρο....... και τίποτα να μην κάνεις μέσα εκεί, κλείνεις την πόρτα και ηρεμείς!!!! Τα μπουκάλια σου ένα και ένα...."Βασίλισσα των μπουκαλιών" θα μπορούσαμε να σε ονομάσουμε!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπερπαραγωγή σε μπουκάλια και όλα πανέμορφα.
    Καλή επιτυχία να έχουν στα bazzar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο μεγάλη συλλογή από μπουκάλια! Πραγματικά το ένα καλύτερο από το άλλο και όλα φτιαγμένα για καλό σκοπό. Εύγε και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί το λες αυτό βρε Ολυμπία μου; Δεν έχει Μπρούσκο;; !!
    Πολύ ωραία η συλλογή και εννοείται ότι είναι δημιουργικότερος ο χρόνος με κλειστή τηλεόραση! Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι νομίζω Ολυμπία μου μια περίοδος άκρως δημιουργική για όλες μας στην προσπάθειά μας να κάνουμε κάτι και όχι ν΄ακούμε ότι θέλουν να μας περάσουν στην τηλεόραση !! Να είσαι καλά με την τεράστια συλλογή σου !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω Ολυμπία, τι καταπληκτικά μπουκάλια !!!! Μπράβο, πολύ αξιέπαινη προσπάθεια !!!!
    Να είσαι καλά και του χρόνου !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ καλά έκανες Ολυμπία μου!
    Εγώ ακόμα να κάνω τις κάρτες μου για τα Χριστούγεννα!
    Πολύ όμορφες, όπως και η παραγωγή μπουκαλιών☺
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Ολυμπία, τι καλά που κάνεις! Η δημιουργικότητα είναι ότι καλύτερο. μας γεμίζει ικανοποίηση και μεταδίδουμε έτσι όλη μας τη θετική ενέργεια.Υπέροχα πράγματα, μπράβο!
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπερπαραγωγή σε μπουκάλια και όλα πολύ πολύ όμορφα. Καλά κάνεις και κλείνεις την τηλεόραση και εγώ το ίδιο κάνω δεν αντέχετε με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ολυμπια μου ....πηρες φορα και ποιος σε σταματάει .... ...πανέμορφα τα χριστουγεννιατκα μπουκάλια ..
    μπράβο σου ..καλή συνεχεία ...καλό βράδυ και φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολυμπια μου ....πηρες φορα και ποιος σε σταματάει .... ...πανέμορφα τα χριστουγεννιατκα μπουκάλια ..
    μπράβο σου ..καλή συνεχεία ...καλό βράδυ και φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία πράγματα ετοίμασες, Ολυμπία μου! Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία πράγματα ετοίμασες, Ολυμπία μου! Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή