Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Οι bloggers ξεκουράζονται !!!


Όσο να είναι ένα δίκαιο το έχουμε ,ένα απόγευμα κάπου -κάπου για κουβεντούλα και καφεδάκι χρειάζεται !!! Ανταμώνουν φίλες -bloggers με χαρά ,κέφι ,αισιοδοξία να τα πούνε λιγάκι ..
Αρχικά ξεκινάμε με τα βασικά ,υγεία ,οικογένεια ,υποχρεώσεις ,δημιουργίες ,γνώμες ,απόψεις !!!

                              Όχι ,δεν καλεί τον υπεύθυνο του καταστήματος η γλυκιά μας Έφη ,
                                                  εξηγεί παραστατικά στη Μαρία κάτι ..... 
                                               
                                                        Η θεωρία .....  γίνεται πράξη !!!   
                       
                            Οι αφίξεις συνεχίζονται  ...Η χαμογελαστή Φανή με την γλυκιά Ειρήνη ...
                                  Η Ρένα μας σηκώνεται να υποδεχτεί την Φανή ....
              
       Εκείνη θαυμάζει το υπέροχο κολιέ !!! Σε κάθε συγκέντρωση φοράει πάντα κάτι καινούργιο                       ,εντυπωσιακό και πανέμορφο .... Πότε τα προλαβαίνει όλα αυτή η σούπερ -γιαγιά !!!
                                
           Εδώ προέκυψαν σοκολάτες δύο ταχυτήτων ,μία κανονική και μία στα τελευταία της                                          καφετιέρας ,όπως μας εξήγησε η υπεύθυνος του καταστήματος .....
                                                                             και άλλη άφιξη της Μάγδας 
                                                               μαζί με τη Γλυκερία κατέφτασαν ....
            Η Γιούλα θέλει να με φωτογραφίσει ....
                   
                                    Και το παιχνίδι συνεχίζεται ,η Μαρία μας δείχνει τα σφουγγάρια -φούλα 
        
                   που μας έφερε η γλυκιά μας Έφη ,μαζί με ένα κιλό σπόρους που τους μοιραστήκαμε ...
                       
                Η  Αχτιδούλα τελευταία ,χαμογελαστή και με ύφος σκανταλιάρικο ,επειδή έκανε                                  σκασιαρχείο .... Μάλιστα κυρίες μου και οι μεγάλοι το "σκάζουν " από το μάθημα !!!
                                 Οι  κυρίες με χαμόγελο και μεγάλη προσοχή ακούν τις από απέναντι πλευρά ....
                                  
                                          Συζητάμε και τα σοβαρά θέματα με σκέψη και προβληματισμό...

                                                           Και έτσι πέρασε άλλο ένα υπέροχο απόγευμα  !!!

22 σχόλια:

  1. Τι ωραία συνάντηση!!!!!!!!!!!!! Ζηλεύω !!!!!!!!!
    Φαίνεται ότι περάσατε υπέροχα!!!!!!! Λούφα και παραλλαγή!!!!!!!!!!! χα χα χα!!!
    Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ τι καμώματα είναι τούτα !!!!!! Μπράβο κορίτσια είστε όλες μια καταπληκτική παρέα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Σας καμαρώνω !!!!
    Πάντα τέτοια !!!! Φιλιά σε όλες !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι ..κάπου, κάπου μια συναντήσει για κουβεντούλα και καφεδάκι χρειάζεται ...
    και είμαι τυχερή που είμαι και έχω σε αυτή την όμορφη παρέα ...
    Μπραβο Ολυμπία... για της ωραιες εικόνες ..τελεια το ρεποταζ ....
    καλή σου μέρα ..φιλάκια σε σένα και σε όλα τα κοριτσια ...και ευχαριστω πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά που έχουμε και σένα την παπαράτσα!!!!!!
    Περάσαμε υπέροχα κι ας είχα το νου μου στο σπίτι!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Old things ξεπέρασες τους παπαρατσι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μ' έβγαλες στο κλαρί ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ και σε ΠΟΖΕΣ!!!Ας είναι σε συγχωρώ αλλά μόνο λίγο!Το αντισταθμίζω με το ότι πέρασα όμορφα , διαφορετικά από τα άλλα απογεύματα μου τα γεμάτα με πολλές υποχρεώσεις!!! Η "φιλοξενία" της παρέας είναι φοβερή και επειδή σαν άτομο είμαι κάπως με κάνατε να αισθανθώ πολύ άνετα και όμορφα και να εισπράξω αγάπη χαμόγελα και εκτίμηση.Το ευχαριστώ μου είναι μεγάλο και ειλικρινές!!!! Την καλημέρα μου με ενα πλατύ χαμόγελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία παρέα! Θα χαρώ να σας γνωρίσω κι εγώ από κοντά σε μια επόμενη συνάντηση bloggers!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σος.....ουτε ένα τηλεφωνο να πεταχτώ και εγώ απο την Κρήτη για ενα παρείστικο καφεδακι .......τι ζηλιαρα που ειμαι !!!! κορίτσια μου η παρέα σας δεν παιζεται τα χαμόγελα σας. το λενε... ...αστέρια όλες...να είστε και να περνατε... παντα ΄τοσο ομορφα ... ευτυχώς που υπάρχουν και οι παπαράτσι και απολαμβάνουμε εστω απο μακρυα την παρέα σας... Ολυμπία μου να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα..!! φιλακιααααα καλά κούλουμαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου θα ήταν μεγάλη η χαρά μας να σε είχαμε κοντά μας. Δυστυχώς όμως για όλους μας είμεστε πολύ μακριά. σε φιλώ.

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου , σε σκέφτομαι ,θα προσπαθήσω να το λύσω το θέμα ... Με το skype ,ίσως ???? Αν όχι ,πετάξου μια στιγμούλα και εσύ , τόσο μακριά σου φαινόμαστε ???

      Διαγραφή
  8. Άξιζε το σκασιαρχείο φίλη μου, πέρασα υπέροχα και σήμερα έκανα το μάθημα μου σαν..καλή δασκάλα! Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την υπέροχη βραδιά που με κάνατε να περάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα τα έβγαλες στη φόρα, μόνο για τα όμορφα μπουκάλια που έφερες και μας δώρισες ούτε κουβέντα. Ολυμπία μου η βραδιά ήταν όντως υπέροχη.Είδαμε φίλες που είχαμε καιρό να δούμε και χαρήκαμε την παρέα τους, Σ' ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια σου.Να είσαι καλά και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν κορίτσια ,επιβάλλεται να έλθουμε στην τάξη !!! Όχι της Αχτίδας όμως ,όλο σκασιαρχεία είναι .... Επί του παρόντος ...Η Ρούλα θέλει να έρθει , η Αριάδνη επίσης ..καλά αυτή την βολεύουμε ... το θέμα είναι με τις μακρινές φίλες ... τι γίνεται ....Στην επόμενη συνάντηση , θα θέσω θέμα ημερήσιας (=απογευματινής ,μετά τσίπουρου ) διάταξης ....Τέρμα οι φωτογραφίες ,μας είδε το πανελλήνιο .....Σοβαρά θέματα θα θέσω !! Και όσο για τον τίτλο του παπαράτσι που μου χαρίζετε , εκείνοι κυνηγούν τους VIP;S !! Εγώ ,απλά αποθανατίζω όμορφες ,καθημερινές ,υπέροχες στιγμές με αγαπημένες φίλες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφη ατμόσφαιρα, με καλές φίλες, πολλά χαμόγελα και αχνιστή σοκολάτα! ..έστω και δύο ταχυτήτων! :-))
    Φιλιά από Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκεί πάνω στα βόρεια κάνετε τέτοιες συνάξεις
    που με κάνετε και ζηλεύω...
    Που θα πάει...
    κάποια στιγμή ελπίζω να είμαι κι εγώ μαζί σας.
    Φιλιά σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dearest Olympia,
    No doubt a very warm gathering with blogger friends!
    Wow, that chocolate looks quite different. I would go for the dark looking one and without sugar as I cannot have any.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα να ανταμώνεται και να περνάτε καλά!!!! Χαίρομαι στην ιδέα πως σε λιγότερο από ένα μήνα θα είμαι κοντά σας και θα σας συναντήσω!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντα να περνάτε τόσο όμορφα , Ολυμπία!!! Με καφεδάκι, γλυκειά παρέα, και ωραία συζήτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ τι ωραία που περνάτε εσείς εκεί....
    Πάντα έτσι!
    Φιλιά πολλά Ολυμπία μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dearest Olympia,
    Wishing you a belated happy Birthday! You share it with my husband and we were oh so busy the entire day with phone calls, FaceTime, Skype video calls from three continents. Makes your head spin!
    Sending you hugs and blessings and hope all is well with you and your loved ones.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή